Κυριακή, 9 Οκτωβρίου 2016

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟ HAUL: CRUELTY FREE ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ (The Body Shop, Wet n Wild, Korres, Inglot) - ΜΕΡΟΣ I



Το φθινόπωρο δεν μπορώ να πω ότι έφτασε για τα καλά.. στην Κρήτη τουλάχιστον, που τα μπάνια συνεχίζονται κανονικά, αλλά αργά η γρήγορα θα έρθουν οι συννεφιές, οι βροχές και η πτώση της θερμοκρασίας. Αλλαγές στον καιρό σημαίνει ότι πρέπει να κάνουμε και  αλλαγές στην ρουτίνα της περιποίησης μας και στο μακιγιάζ μας,  έτσι λοιπόν έκανα και εγώ τις πρώτες φθινοπωρινές αγορές καλλυντικών και θα σας τα παρουσιάσω. Φυσικά όλα τα προϊόντα που σας δείχνω είναι Cruelty Free και κάποια και Vegan.

The Body Shop
Περνώντας έξω από ένα κατάστημα The Body Shop, χωρίς να έχω σκοπό να ψωνίσω, είδα απ' έξω μια ταμπέλα ότι υπάρχει έκπτωση 30% σε κάποια προϊόντα, φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία, μπήκα μέσα και έφυγα με ένα αφρόλουτρο και ένα body butter. To αφρόλουτρο είναι το άρωμα Satsuma και είναι στα 250ml, δεν περιέχει σαπούνι και περιέχει αιθέριο έλαιο μανταρινιού, έχει μια υπέροχη μυρωδιά εσπεριδοειδών και επικρατεί περισσότερο η μυρωδιά του μανταρινιού. Με την έκπτωση το αγόρασα στα 4,90. Το body butter είναι με βιολογικό ελαιόλαδο από το Εμπόριο με Κοινότητες όπως αναφέρει στο site του το The Body Shop και έχει ένα πολύ διακριτικό, φρουτώδες άρωμα, η συσκευασία είναι στα 400ml και ήταν και αυτό σε προσφορά από 27,50 στα 18,00. Και οι δύο προσφορές τρέχουν στα καταστήματα και  online στο site τους. Όλα τα προϊόντα του The Body Shop είναι Cruelty Free με πιστοποίηση Leaping Bunny.


Wet n Wild
Την εταιρεία Wet n Wild την γνώρισα λόγω του blog, είναι μια Cruelty Free εταιρεία καλλυντικών με πιστοποίηση από την Peta και έχει πολύ οικονομικά και καλή ποιότητας προϊόντα. Είναι τα πρώτα προϊόντα που αγοράζω από αυτή την εταιρεία και σίγουρα όχι τα τελευταία, θα ξεκινήσω από το κραγιόν που το λάτρεψα, είναι από τη σειρά Megalast Lipcolor και
είναι η απόχρωση Breeze (531), έχει ένα τέλειο ιριδίζον μπεζ-χρυσαφί χρώμα με τέλεια υφή, απλώνεται πολύ όμορφα και μπορεί να φορεθεί και πρωί και βράδυ, θα δοκιμάσω σίγουρα και άλλα κραγιόν της εταιρείας, η τιμή του είναι μόλις στα 1,99. Το επόμενο προϊόν που επέλεξα είναι η πολυσυζητημένη παλέτα Comfort Zone, είναι πολύ γνωστή στον κόσμο του blogging και πραγματικά εξεπλάγην από την απόδοση των χρωμάτων, δεν έχω κάνει ακόμα κάποιο μακιγιάζ με αυτή την παλέτα, μόνο swatches για να δω τα χρώματα και είναι όλα τέλεια, το μόνο μου λίγο δεν μου αρέσει είναι η συσκευασία αλλά για 6,49 είναι μια χαρά. Τελευταίο προϊόν από Wet n Wild είναι ένα μανό από τη σειρά 1 Step WonderGel Nail Color στην απόχρωση, 720 Pale in Comparison. Σύμφωνα με την εταιρεία πρόκειται για ένα μανό που προσφέρει ημιμόνιμο αποτέλεσμα και διαρκεί 2 εβδομάδες, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα και δεν έχω άποψη προς το παρόν,  η τιμή είναι στα  2,99.

 Korres
 Από τον Κορρέ πήρα τα αφρόλουτρα με άνθη λεβάντας τα οποία είναι σε προσφορά 1+1 δώρο. Είναι κατάλληλα και για Vegans και είναι μια πολύ καλή και οικονομική επιλογή καθώς τα 500ml (250+250) βγαίνουν γύρω στα 3,50 με 4,00 ανάλογα την έκπτωση που θα πετύχετε στο φαρμακείο. Υπάρχουν σε διάφορα αρώματα και μου αρέσει πολύ και η συσκευασία τους που είναι ότι πρέπει για ταξιδάκια. Το προϊόν που ξεχώρισα μιας και το χρησιμοποίησα αμέσως είναι η κρέμα χεριών με βιολογικό αμυγδαλέλαιο και καλέντουλα, αφήνει τα χέρια απίστευτα απαλά και μυρίζει υπέροχα, η συσκευασία της είναι στα 75ml και την αγόρασα 5,30. Έχουμε φθινόπωρο και το eyeliner είναι αγαπημένο μου στο μακιγιάζ, το συγκεκριμένο του Κορρέ το έχω ξαναπάρει και μου άρεσε πάρα πολύ, είναι το Professional Liquid Eyeliner από τη σειρά Volcanic Minerals στην απόχρωση 01 black και περιέχει 2,5ml, το αγόρασα στα 8,50. Ένα ακόμα προϊόν είναι ένα μολύβι φρυδιών στη σκούρα απόχρωση το οποίο όμως δεν μου ταίριαξε στα χρώματα μου αλλά σαν υφή είναι πολύ καλό. Δυστυχώς δεν βγαίνει σε πιο σκούρο, το αγόρασα στα 6,85. Τέλος πήρα μια ξύστρα για μολύβια και η τιμή της ήταν στα 2,00. Η εταιρεία Korres δεν κάνει πειράματα σε ζώα και διαθέτει και πολλά Vegan προϊόντα.
 
Inglot
Εδώ και λίγο καιρό έχει ανοίξει ένα κατάστημα Inglot στο Ηράκλειο και επιτέλους το επισκέφτηκα! Έχοντας ακούσει πάρα πολλά για τις σκιές της Inglot και πόσο πολύ θυμίζουν εκείνες της Mac, θέλησα τα πρώτα προϊόντα που θα πάρω να είναι σκιές. Διάλεξα 2 σκιές, η πρώτη είναι ένα ασημί μεταλλικό χρώμα στην απόχρωση 152 και η δεύτερη είναι ματ καφέ στην απόχρωση 326. Συνδυάζονται καταπληκτικά για βραδινό μακιγιάζ και η καφέ σκιά είναι πολύ ωραία και για πρωινό μακιγιάζ. Οι φήμες για αυτές τις σκιές ήταν αληθινές, έχουν τέλεια απόδοση και διάρκεια και σύντομα θα προμηθευτώ και άλλα χρώματα. Όπως ίσως ήδη ξέρετε οι σκιές της Inglot δεν πωλούνται σε βάση η σε παλέτα, πωλούνται μεμονωμένες και αγοράζετε την παλέτα χωριστά, πρόκειται για το λεγόμενο freedom system και να πω την αλήθεια είναι κάτι που μου αρέσει πολύ. Εγώ αγόρασα μια παλέτα με 3 θήκες αλλά υπάρχουν και με 2, 4, 5 κτλ, έχουν μαγνήτη που συγκρατεί την σκιά και είναι πάρα πολύ όμορφες παλέτες. Η σκιές κοστίζουν 6,00 η μια και η παλέτα με τις 3 θήκες 5,50. Η Inglot είναι Cruelty Free με πιστοποίηση από την Peta.

Αυτό ήταν το πρώτο μέρος του φθινοπωρινού haul, και μάλιστα είναι και το πρώτο beauty haul του blog, στο φθινοπωρινό haul Μέρος II θα σας δείξω και κάποια άλλα πραγματάκια που αγόρασα πρόσφατα.

Σε κάποια από αυτά τα προϊόντα θα κάνω και review. Ελπίζω να σας άρεσαν οι αγορές μου και μέχρι το επόμενο post πολλά φιλιά!!!

5 σχόλια:

  1. Γεια! απο που ψωνιζεις προιοντα της wet n wild?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου!!!!! Εγώ τα παίρνω από το Glitter στο Ηράκλειο Κρήτης(οδός Καλοκαιρινού), δεν νομίζω όμως να είσαι Ηρακλιώτισσα!!!! online μπορείς να τα βρεις στο Skouras Cosmetics(http://skouras.papakishop.gr/shop/products)και σε επιλεγμένα καταστήματα. Αν τους στείλεις μήνυμα στο facebook στη σελίδα τους https://www.facebook.com/wetnwildcosmeticsGR/?fref=ts θα σου πουν τα καταστήματα κοντά στην περιοχή σου!! Το ίδιο έκανα και εγώ!!

      Διαγραφή
  2. Χαχ ειμαι! ειμαι!:Pεγω ειχα ψωνισει απο ενα μαγαζι στο ηρακλειο το καλοκαιρι και μου εβαλε το κραγιον 10 ευρο! ευχαριστω πολυ! μαλλον θα περασω συντομα απο το glitter!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!!!!!! Το gitter έχει τις ίδιες τιμές που θα δεις online απλά δεν έχει ποικιλία στα μανο, αλλά θα βρεις όλα τα άλλα προϊόντα και είναι λίγο πιο κάτω από το The Body Shop από την απέναντι πλευρά!!! Φιλιά
      ☺☺☺

      Διαγραφή