Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΛΕΞΑ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΚΡΕΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ;



Έχω αρκετό καιρό να γράψω στο blog λόγω διάφορων συγκυριών που δεν μου επέτρεπαν να ασχοληθώ καθόλου με αυτό όμως πλέον είναι όλα μια χαρά, έχω το χρόνο και πολύ διάθεση για νέα άρθρα!!!! Επέλεξα το πρώτο άρθρο μετά από τόσο καιρό να είναι ο λόγος που έγινα χορτοφάγος γιατί τελευταία είναι μια ερώτηση που μου κάνουν πάρα πολύ συχνά και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτά που αισθάνομαι.

Θα ξεκινήσω από κάποια χρόνια πριν, όταν ήμουν γύρω στα 12 όταν ρώτησα μια πολύ καλή κυρία που μέναμε σχεδόν δίπλα πως μπορούσε να σφαγιάζει/ σκοτώνει τα ζώα που μεγάλωνε. Όσοι είμαστε από επαρχία ξέρουμε ότι αρκετές οικογένειες έχουν και δικά τους ζώα που προορίζονται για την τροφή τους εκτός από αυτά που αγοράζουν από τα κρεοπωλεία, τα σούπερ μάρκετ κτλ. Η κυρία λοιπόν αυτή μεγάλωνε κότες και κουνέλια και τις μεν τις έσφαζε και τα κουνέλια τα χτυπούσε στο κεφάλι μέχρι θανάτου, μάλλον της ήταν πιο εύκολο από την σφαγή για το συγκεκριμένο ζώο. Η απάντηση της ήταν «τα λυπάμαι παιδί μου αλλά είναι θέλημα Θεού να γίνεται αυτό και δεν έχει αποφασιστεί από μένα, ο Θεός το έκανε έτσι». 

Εγώ πάλι αν και στην επαρχία, μεγάλωσα σε ένα σπίτι που δεν μεγαλώσαμε ποτέ ζώα γιατί η μάνα μου δεν άντεχε να τα σκοτώσει αλλά όμως τρώγαμε κρέας κανονικά χωρίς μάλιστα και καμία τύψη, το μόνο μας πρόβλημα ήταν να μην το κάνουμε οι ίδιοι, έτσι λοιπόν πληρώναμε τον εκάστοτε χασάπη να το κάνει αντί για εμάς και ήμασταν μια χαρά, η απάντηση δε της κυρίας που προανέφερα μάλλον με καθησύχασε και με βόλεψε να πιστέψω ότι δεν ήταν δική μου απόφαση να τρώω τα ζώα αλλά ήταν κάτι που γίνονταν χρόνια με την ευλογία του Θεού, κατά βάθος όμως ήξερα πολύ καλά ποιο ήταν το σωστό.

Γιατί λοιπόν σταμάτησα το κρέας στα 31 μου χρόνια;;; Πάντα με έτρωγε αλλά η αφορμή ήταν τα άπειρα βίντεο που είδα στο διαδίκτυο με τους βασανισμούς των ζώων από τις μεγάλες κυρίως μονάδες του εξωτερικού, τις άθλιες συνθήκες διαβίωσης , την απόλυτη κακοποίηση τους από τον «άνθρωπο» που μάλλον νομίζει ότι τα ζώα είναι αντικείμενα και τα ποδοπατάει, τα χτυπάει, τα κρατάει εγκλωβισμένα σε κλουβιά για να μεγαλώνουν γρήγορα,  τα πετάει από εδώ και από εκεί σαν σακιά με χώμα, τα «βιάζει» για αναπαραγωγή και τους παίρνει τα παιδιά τους για να κρατήσει το γάλα για τον εαυτό του.

Μπορώ να γράψω άπειρα για τον βασανισμό των ζώων αλλά θα σταματήσω εδώ, πλέον δεν αντέχω να βλέπω και να μαθαίνω άλλο πια τα αίσχη του είδους μου και λυπάμαι αφάνταστα για αυτό που συμβαίνει σε όλο τον πλανήτη όμως δεν θέλω πια να είμαι αμέτοχη σε όλο αυτό, το καταδικάζω σταματώντας να τρέφομαι με τα βασανισμένα άψυχα κορμάκια αθώων ζώων που έχουν και αυτά όπως και εμείς συναισθήματα, νευρικό σύστημα, ευφυΐα , αίσθημα πόνου, τρόμου και θλίψης. Πονάνε, Χαίρονται, νιώθουν, τρομάζουν όπως και εμείς αλλά είναι αδύναμα να μας αντιμετωπίσουν και υποφέρουν από τη στιγμή που θα γεννηθούν μέχρι το τέλος. Οι εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά ο κανόνας δυστυχώς πάντα υπερισχύει.

Δεν τρώω κρέας για όλους τους παραπάνω λόγους, αισθάνομαι ότι δεν έχω το δικαίωμα επειδή έχω την δύναμη να τρώω το σώμα ενός άλλου πλάσματος ειδικά σήμερα που μόνο επιλογές έχουμε στο φαγητό. Όταν βλέπουμε στην Κίνα να τρώνε τα σκυλιά αηδιάζουμε, τους βρίζουμε όμως κάνουμε και εμείς το ίδιο με άλλα ζώα, στην χώρα μας τρώμε γουρούνια που έχουν μάλιστα και υψηλότερο IQ από τα σκυλιά αλλά τότε δεν μας πειράζει, ώρες ώρες αισθάνομαι ότι ζω σε έναν παντελώς παράλογο κόσμο.

Παλαιότερα στην Ελλάδα όπως μου λέει η γιαγιά μου, το κρέας ήταν σπάνια στο τραπέζι, μόνο τα Χριστούγεννα, το Πάσχα και στους γάμους, πλέον όμως η υπερκατανάλωση έχει ξεφύγει από κάθε όριο, ξεκίνησε από εμάς και μπορεί να σταματήσει από εμάς. Ο άνθρωπος δεν έχει κυνόδοντες και δεν είναι φτιαγμένος για να τρώει κρέας, ναι είναι νόστιμο, ναι είναι μια εύκολη λύση για την νοικοκυρά αλλά κανένας γιατρός δεν συμβούλεψε ποτέ κάποιον να κόψει  τα όσπρια, τα δημητριακά, τα φρούτα  ή τα λαχανικά, πάντα το κρέας είναι αυτό που δημιουργεί θέματα. Γιατί;;; Σας αφήνω να απαντήσετε μόνοι σας σε αυτό το ερώτημα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η κατανάλωση και πολύ περισσότερο η υπερκατανάλωση κρέατος είναι αυτή που δημιουργεί πολλά προβλήματα στην υγεία μας, στον περιβάλλον, στους ανθρώπους των Τρίτων Χωρών και γενικότερα στον πλανήτη μας.

Δεν ήθελα να σας βαρύνω με αυτό το άρθρο αλλά είναι αυτό που σκέφτομαι και νιώθω, ελπίζω να σας προβλημάτισα και μέχρι το επόμενο άρθρο να περνάτε όμορφα και να απολαμβάνετε την κάθε στιγμή.

Κατερίνα
💗💗💗

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη ανάρτηση Κατερίνα μου.
    Δεν είμαι χορτοφάγος και δεν ξέρω αν θα το καταφέρω ποτέ, όμως αυτό το διάστημα λόγω νηστείας έχω δει μεγάλη διαφορά στον οργανισμό μου και σκέφτομαι σοβαρά τουλάχιστον να το περιορίσω. Νομίζουμε ότι αν δε φάμε κρέας δεν θα χορτάσουμε κι όμως όπως είπες υπάρχουν τόσες επιλογές.
    Πολλά φιλιά 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Αν το νιώσεις και όταν και αν είσαι έτοιμη να το κάνεις αλλά ακόμα και ο περιορισμός το κρέατος είναι πολύ σημαντικός και για τον οργανισμό σου και για τα ζωάκια και για τον πλανήτη!!!!! Νομίζω ότι η υπερκατανάλωση έχει δημιουργήσει τα μεγάλα προβλήματα :(

      Διαγραφή
  2. Αν και δεν εχω καταφερει να ειμαι χορτοφαγος προσπαθω οσο μπορω να τρωω λιγοτερο κρεας.Συμφωνω μαζι σου και μπραβο για οδα λες.Θα ηθελα ομως μια συμβουλη σε καποιο αλλο θεμα.Εσυ που γνωριζεις μπορεις να μου πεις αν οι εταιρειες acorelle και Terranova ειναι ctuelty free? Ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία!!! Όσο λιγότερο κρέας τόσο καλύτερα !!!!! Και οι δυο εταιρίες που μου αναφέρεις έιναι άγνωστες για μένα, έψαξα λίγο πρόχειρα και είδα την Acorelle σε κάποια blogs σαν cruelty free και στο site της αναφέρει οτι είναι crulety free, θα επικοινωνήσω μαζί τους και θα σε ενημερώσω και αν είναι τελικά cruelty free θα την προσθέσω και στην λίστα με τις εταιρίες που δεν κάνουν πειράματα σε ζώα. Η Terranova απο ότι είδα έχει συμπληρώματα διατροφής... έχει και καλλυντικά;; Δεν την γνωρίζω καθόλου, βρήκα μόνο συμπληρώματα διατροφής στο internet και με συπληρώματα δεν έχω ασχοληθεί να σου πω την αλήθεια, εγώ χρησιμοποιώ lamberts που είναι και κατάλληλα για χορτοφάγους.

      Διαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση! Δεν είχα σκεφτεί ποτέ το όλο θέμα περί του κρέατος με αυτή την προοπτική! Δεν είχα συνυδήτοποιήσει πόσα βάσανα περνάνε τα ζώα! :( Σε ευχαριστώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι με αυτό που μου λες, αυτό θέλω να πετύχω μέσα απο το blog, να δώσω μια άλλη προοπτική και να δείξω τις πολλές μας εναλλακτικές!!! ^_^

      Διαγραφή